Mia&Co.

Poslovalnica:
NAKIT&URE
Mercator Center MB
Podpora in kontakt:
info@mia-co.si
08 205 55 50

Košarica

Poslovalnica:
NAKIT&URE
Mercator Center MB
Podpora in kontakt:
info@mia-co.si
08 205 55 50

Košarica

Splošni
pogoji poslovanja spletne trgovine ˝mia-co.si˝



Splošni pogoji poslovanja
ponudnika mia-co.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu
uporabnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007,
86/2009, 78/2011), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT,
Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ,
97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Pravilnik o
zasebnosti, ki je v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega
parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri
obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o
razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: GDPR), si lahko
preberete na tej povezavi.

S spletno trgovino mia-co.si (v
nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja ANDJA D.O.O. matična
številka: 1121227000, davčna številka: SI 69443866, naslov:
Iztokova ulica 31, 2000 Maribor, ki je tudi ponudnik storitev
e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja
določajo delovanje spletne trgovine mia-co.si pravice in obveznosti
uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med NAKIT&URE
in kupcem.

Vse vsebine v spletni trgovini so
last ponudnika in so avtorsko zaščitene z Zakonom o avtorskih in
sorodnih pravicah, zato jih je strogo prepovedano kopirati,
razmnoževati ali kako drugače reproducirati v komercialne namene
brez pisne privolitve ponudnika. Vsebine se lahko uporabljajo z
nekomercialnimi nameni, vendar je potrebno navesti avtorske pravice
ponudnika in celoten URL originalne vsebine v spletni trgovini.

Kupca zavezujejo splošni pogoji,
ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne
pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z
njimi.

Podatki o ponudniku: 

Naziv: ANDJA predelava lesa,
trgovina in posredniške storitve d.o.o.

Sedež podjetja: Ptujska cesta 68,
2237 Rače

Okrožno sodišče: Maribor

Registrska številka v sodnem
registru: 11012700

Znesek osnovnega kapitala:
8.763,00 €

 

Telefonska številka:

Elektronska pošta: info©mia-co.si

Spletna trgovina: www.mia-co.si

Davčna številka: SI 69443866

Matična številka: 1121227000

Banka: DBS d.d.

TRR: SI56 1910 0001 0051 679

Zavezanec za DDV: Da

Pravno organizacijska oblika:
Družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.)

Poslovne enote: 

PE NAKIT in URE, Poslovni center
Mercator, Ulica Eve Lovše 1, 2000 Maribor-Tabor

VARNOST POSLOVANJA

Upravitelj
te spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska
orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter
plačil. Spletna trgovina je zaščitena z SSL certifikatom.
Secure Sockets Layer (kratica SSL) je kriptografski protokol, ki
omogoča varno komunikacijo na medmrežju, na primer pri brskanju
po spletu in med e-poštnim komuniciranjem, kjer se pojavlja
potreba po prenosu podatkov zaupne narave (npr. osebni podatki in
številke kreditnih kartic).



Izrazi, uporabljeni v teh
splošnih pogojih:

Kupec, tudi potrošnik,
uporabnik.

Ponudnik, tudi prodajalec,
podjetje ANDJA d.o.o..



NAČINI PLAČILA

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini mia-co.si so na voljo naslednji načini plačila:

  1. 1) Plačilo po povzetju: Kupec plača dostavljavcu z gotovino ob prejemu naročenega blaga na svojem naslovu.

  2.  

  3. 2) Plačilo po predračunu na transakcijski račun prodajalca: Blago lahko poravnate po predračunu na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca.

  4.  

  5. 3) Plačilo prek QuickPay sistema: Sistem QuickPay omogoča varno plačilo s kreditnimi karticami Visa in Mastercard.

  6.  

  7. 4) Plačilo prek sistema PayPal: Omogočeno je tudi plačilo prek sistema PayPal.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu
vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in
sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki
uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon),

c) bistvene značilnosti blaga
oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in
garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak
artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil
dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali
izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in
nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že
vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno
odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če
in koliko stane kupca odstop od pogodbe,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi,
vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s
kupci.

 

CENE

Vse cene izdelkov so izražene v
evrih (€), vsebujejo 22% DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila
ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do
spremembe cen brez predhodne najave. V primeru, da je navedena
prodajna cena v spletni trgovini nižja od dejanske cene artikla,
mora ponudnik nemudoma obvestiti uporabnika o tem in ga opozoriti na
dejansko ceno. Da bi dosegli obojestransko zadovoljstvo v tem primeru
uporabniku omogočamo odstop od nakupa ali zamenjava naročenega
artikla.

Kupoprodajna pogodba med
ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko uporabnik
potrdi naročilo s klikom na gumb Nakup in uporabnik prejme
elektronsko sporočilo z vsebino naročila. Od tega trenutka so vse
cene in drugi pogoji fiksirani. Pridržujemo si pravico, da izjemoma
delno ali v celoti odstopimo od naročila v primerih, če naročenih
izdelkov zmanjka, jih ni mogoče dobaviti v razumljivem roku ali če
je spletna cena nižja od dejanske cene.

Redne cene so cene, ki jih sam
oblikuje ponudnik ali so določene s strani dobavitelja. Objavljene
redne cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma
pošiljanja. Vse posebne oziroma akcijske ponudbe objavljene na
spletni trgovini veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje
zalog v tem obdobju. Uporabnik ima možnost koristiti posebne
promocijske kode, ki vplivajo na ceno in jih je potrebno vnesti, ko
se uporabnik nahaja v Košarici in preden klikne na gumb Na blagajno.

Cene veljajo v primeru plačila z
zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne
podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem
primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo
naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo
ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko
zadovoljstvo.

NAROČILO BLAGA

Naročilo je možno opraviti preko
uradne spletne strani trgovine mia-co.si, na vnaprej pripravljenem
obrazcu. V primeru da si premislite nam to sporočite do 11h ure na
dan oddaje naročila oziroma v primeru, da je naročilo oddano po 12
uri, se smatra pravočasen odstop od naročila do 11h ure naslednjega
delovnega dne. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju
ANDJA d.o.o. v skladu z zakonodajo. Kupec lahko dostopa do pogodbe po
vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Kupec lahko spremeni
količino, doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake, do
potrditve oddaje naročila.

POSTOPEK NAROČILA

Registracija na spletni strani ni
obvezna, naročilo oddate tudi kot gost. Kupec enostavno izpolni
naročilnico s svojimi podatki.
S
pritiskom na gumb V KOŠARICO izberite poljubno število artiklov iz
naše pestre ponudbe. Po želji lahko uporabnik kadarkoli popravi
količino ali odstrani določen izdelek ter klikne gumb naprej, nato
pa določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Po potrebi
lahko dodate tudi kak komentar. Sledi le še zaključek nakupa s
klikom na gumb potrdi naročilo. Po oddanem naročilu kupec prejme
email o prejetem naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med
kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Uporabnik je sam odgovoren za vnos pravilnih podatkov.

Podatki o oddanem naročilu so
shranjeni v sistemu spletne trgovine za vse uporabnike. Registrirani
uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo po prijavi v
spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom. Naročilo lahko
sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne
trgovine, prav tako popravke ali dodatke k naročilu.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo
v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu,
preklic pa je časovno omejen, kot je to podrobno opisano v rubriki
NAROČILO BLAGA. V vsebini sporočila navedite obvezne podatke:
številka naročila, ime in priimek kupca.

DOBAVA BLAGA

Dostava se izvaja preko
pogodbenega partnerja, Pošte Slovenije. Dostava velja za področje
Slovenije.

V spletni trgovini imate možnost
izbrati drugačen naslov za dostavo, kot je naslov za plačilo. Na ta
način uporabniku omogočamo, da blago naroči na naslov, kjer je
dosegljiv v dopoldanskem času, saj se dostava navadno izvaja v
dopoldanskem času. Prav tako lahko uporabnik to možnost izkoristi,
kadar želi poslati izdelke drugi osebi, plačilo pa želi izvesti
sam. V slednjem primeru omogočamo, da koristite možnost plačila po
predračunu.

Znotraj Slovenije boste prejeli
naročene artikle z dostavno službo izbrano s strani ponudnika.
Dostava znotraj Slovenije je za naročila nad 50€ brezplačna,
sicer se obračuna 3,5€. Če obstajajo stroški dostave, so
navedeni že na računu naročila prejetem v potrditvenem
elektronskem poročilu v polju Poštnina in uporabnik nima za tem
nobenih dodatnih stroškov. Za dostavo zunaj Slovenije se poštnina
obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. Pridržujemo si
pravico zamenjave dostavne službe in tudi do spremembe cenika
dostave.

Ko je naročeno blago na zalogi,
ga ponudnik pošlje v najkrajšem možnem času, večinoma naslednji
dan in najkasneje v treh (3) do pet (5) delovnih dneh od prejetega
naročila blaga.
Poleg
blaga kupec prejme tudi račun. Za vsa naročila prejeta v petek,
soboto ali nedeljo velja, da so poslana najkasneje naslednji delovni
dan.

Če artikel ni na zalogi, piše ob
artiklu “Izdelek je dobavljiv”. V tem primeru je artikel
dobavljiv v petih (5) do enaindvajsetih (21) dneh, odvisno od
lokacije dobavitelja, kar predstavlja izjemni primer, ko blago ne bo
dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen
po elektronski pošti ali po telefonu.

Za zamude s strani dostavne službe
ponudnik ne odgovarja.

V trenutku, ko ponudnik odda
naročeno blago dostavni službi, ponudnik ne prevzema odgovornosti
za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med dostavo. Prav tako ne
prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodovanje pošiljke med
vračilom izdelka po dostavni službi.

VRAČILO KUPNINE

Če je kupec od naročila ali
pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan
vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu
artiklov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo
prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik ne
predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje
ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Za tehnično blago, kot so ure, je zagotovljena 2-letna garancija na mehanizem. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče. Izdelek bo posredovan na pooblaščeni servis, kjer bodo ustrezno odpravili nastale napake.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V
skladu z zakonom o varstvu uporabnikov
(ZVPot-1)
lahko v14-ih dneh od prevzema izdelka trgovcu sporočite, in sicer na
kontaktni e-naslov: info@mia-co.si, da odstopate od pogodbe ali
naročila, brez navedbe razloga za svojo odločitev. Edini strošek,
ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek
vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora
uporabnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh

od sporočila o odstopu.
Priporočamo, da nas
pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na
telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Pošiljk
z odkupnino ne sprejemamo.

Če
je uporabnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali
izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem
blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od prejema blaga, razen
če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da
uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14
dnevnega roka za vračilo.

Podjetje
lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga
ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

POZOR!
Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

Vračilo
blaga se izvede preko navadne pošte na naslov ANDJA d.o.o., Ptujska
cesta 68, 2327 Rače. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži,
nerabljeno in nepoškodovano.

Kupec
ne more odstopiti od pogodbe v naslednjih primerih:

  • kupec
    je naročil artikel po naročilu,

  • nakit
    ali ure z osebnimi gravurami.

 

Obrazec za odstop od pogodbe:

 

http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

 

POGOJI, ROKI IN POSTOPEK
UVELJAVLJANJA SKLADNOSTI BLAGA

ODGOVORNOST PRODAJALCA ZA NESKLADNOST BLAGA

Blago
je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1.
ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima
funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti,
kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2.
je primerno za poseben namen, za katerega ga uporabnik potrebuje
in s katerim je uporabnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi
prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3.
je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z
navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4.
je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

 

Poleg
izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

1.
ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste
vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge
predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih
standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni
sektor;

2.
biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju
je prodajalec dal na razpolago uporabniku pred sklenitvijo prodajne
pogodbe, kadar je to primerno;

3.
biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo,
navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko
uporabnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno,
in

4.
biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti,
vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in
varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih uporabnik
lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju
kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju
s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih
pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec
dokaže, da:


za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati,
da bi zanjo vedel,


je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na
enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali


javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

 

V
primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je
uporabnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi
posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z
digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v
obdobju:


ki ga uporabnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in
namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin
in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo
digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali


dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar
prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali
digitalne storitve v določenem obdobju, ali


v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti
digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba
določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v
obdobju, daljšem od dveh let.

Kadar
uporabnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v
skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za
neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena
ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:


je prodajalec obvestil uporabnika o razpoložljivosti
posodobitve in posledicah, če je uporabnik ne namesti, ter


razlog za to, da uporabnik posodobitve ni namestil ali jo je
napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki
so bila zagotovljena uporabniku.

Razbremenitev
odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga

Prodajalec
ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja
objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec uporabnika
ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost
blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je uporabnik ob
sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

 

Neskladnost
zaradi nepravilne namestitve

(1)
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je
zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je
posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

(2)
Če uporabnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti
zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil
prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec
oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno
storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne
namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Pravice
tretjih oseb

Kadar
omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic
intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga, je
uporabnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti
blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost
ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih
oseb.

 

Domneva
neskladnosti

Domneva
se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se
pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže
drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo
neskladnosti.

 

Jamčevalni zahtevki in druge pravice uporabnika

V
primeru neskladnosti blaga je uporabnik, ki je o neskladnosti blaga
obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka,
upravičen da:

1.
zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2.
zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali
odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Te
pravice prenehajo v dveh letih od dneva, ko je uporabnik o
neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Uporabnik
lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega
preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje
obveznosti iz tega odseka. Uporabnik to pravico uveljavlja z izjavo,
s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V
vsakem primeru ima uporabnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva
povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo
zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega
člena.

 

Vzpostavitev
skladnosti

(1)
Uporabnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od
trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30
dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti
za uporabnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in
namen, za katerega uporabnik blago potrebuje.

(2)
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki
je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ
15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in
kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je
potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za
podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec
obvesti uporabnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3)
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če
prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri
vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza,
dela ali materiala.

(4)
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko uporabnik izbere med
popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen
če:


je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali


izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja
nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim
zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Prodajalec
lahko zavrne uporabnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev
skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi
mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin,
tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar
je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga,
da uporabnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev
skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame
nazaj na lastne stroške.

Uporabniku
ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju
pred zamenjavo.

 

Znižanje
kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Uporabnik
lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne
pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:


prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to
ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s
tem zakonom oziroma je zavrnil uporabnikov jamčevalni zahtevek za
vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega
člena;


neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal
vzpostaviti skladnost;


narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje
sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali


prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da
prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez
znatnih nevšečnosti za uporabnika.

Ne
glede na prejšnji odstavek lahko uporabnik odstopi od prodajne
pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost
pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če
uporabnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine
sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je uporabnik prejel, v
primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Kadar
se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi
prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v
skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko uporabnik
odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli
drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od
uporabnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago,
ki je skladno.

Uporabnik
ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj
neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi
prodajalec.

 

Obvestilo
o neskladnosti in pregled blaga

Uporabnik
lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o
neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila
neskladnost ugotovljena.

Uporabnik
v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Obvestilo
o neskladnosti lahko uporabnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer
mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je
bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s
katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Uporabnik
prodajalcu omogoči, da blago, za katerega uporabnik zatrjuje, da je
neskladno, pregleda.

Če
je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti
uporabnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka uporabnika.

 

Rok
za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

 

Kadar
uporabnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec uporabniku vrne
plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu
blaga ali dokazila, da je uporabnik blago poslal nazaj.

Kadar
uporabnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del
kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje
kupnine.

 

REŠEVANJE SPOROV

Stranki bosta morebitne spore
primarno skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči
pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o
sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne
morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.

V kolikor medsebojnega
sporazuma ni mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno
okrožno sodišče v Mariboru.

Skladno
z zakonskimi normativi Andja d.o.o. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga uporabnik
lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov.

Andja
d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino
na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo
na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo uporabnikom tukaj –

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase.

Ponudnik spoštuje veljavno
zakonodajo o varstvu uporabnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru
težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Postopek obravnave pritožbe je
zaupen.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna
tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne
prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren
za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge
lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli
uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil,
slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi
uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno)
zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in
resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za
morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Pravilnik o zasebnosti, ki je v
skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne
27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov
in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive
95/46/ES (v nadaljevanju: GDPR), si lahko preberete na
….. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani: mia-co.si bodo
uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb,
računov in ostale potrebne komunikacije.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v
stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik
izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila
bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena
    kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in
    druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo
    jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način
    odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi
    prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji
uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del
funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Pred
dokončno objavo jih jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil
mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po
mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in
obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se
uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje
objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih
medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno
in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika,
vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih
in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da
te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Kljub temu, da je spletna trgovina
zaščitena z SSL protokolom, obstaja možnost za zlorabo spletne
trgovine, na kar ponudnik nima vpliva. Iz tega razloga ponudnik
izključuje odgovornost pri morebitnem prenosu zlonamerne programske
opreme, ki bi se lahko uporabniku namestila na napravo, s katere
dostopa do spletne trgovine. Ponudnik svetuje, da se uporabniki pred
nevarnostjo okužbe ustrezno izobrazijo o tej tematiki in zavarujejo
svoje naprave pred morebitnim prenosom zlonamerne programske opreme.


Kljub temu, da si ponudnik
prizadeva v spletni trgovini zagotavljati točnost in ažurnost
podatkov z vso skrbnostjo,
obstaja možnost, da
zaradi mnogoterosti izdelkov ali hitrih sprememb informacij so lahko
informacije o artiklih, roki dobave, cena ali katere druge
informacije drugačne kot je navedeno v spletni trgovini ali pa so te
nepopolne.
V kolikor uporabnik po oddanem
naročilu in pred prejetjem artikla na dom ugotovi, da ima artikel
navedene napačne informacije, mu ponudnik omogoča preklic ali
zamenjavo naročila.

 

Ponudnik ni odgovoren za občasno
nedelovanje spletne trgovine, morebitno netočnost informacij v
spletni trgovini in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi
nedostopnosti, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij v spletni
trgovini.

V primeru, da je uporabnik naročil
artikel, ki ima navedene napačne ali nepopolne informacije, bo
ponudnik uporabnika o tem obvestil in omogočil odstop od naročila.
V kolikor uporabnik po oddanem naročilu in pred prejetjem artikla na
dom ugotovi, da ima artikel navedene napačne informacije, mu
ponudnik omogoča preklic ali zamenjavo naročila.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino
komentarjev v spletni trgovini, ki jih podajo uporabniki. Ponudnik
lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so
zavajajoča dejstva ali žaljive vsebine tako za druge uporabnike kot
tudi za samega ponudnika.

Ponudnik si pridržuje pravico do
vsebinskih in drugih sprememb v splošnih pogojih poslovanja in
spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in
brez predhodnega opozorila.

Ponudnik si pridržuje pravico za
spremembo prodajne ponudbe v spletni trgovini brez predhodnega
obvestila. Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi
zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na
spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam
ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na
zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali
cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na
spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o
spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo
naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da
pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne
glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku
naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor
kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne
prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti
petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot
odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre
za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec
paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo.
Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov
pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo
prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj
pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s
terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih
naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Stroški neprevzema znašajo 
10,00
EUR
 in
vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja
in vračila pošiljke.